parallax background

30 czerwca, 2018
Góry Izerskie w maju
27 maja, 2018

W niedzielę, 17 czerwca, międzynarodową gromadką wspinaliśmy się z Wilczego Potoku Tabaczaną Ścieżką na Przełęcz Okraj.

Było jakoś duszno i właściwie w ten piękny słoneczny dzień spodziewałam się ulewy. Stamtąd zaś przez Skalny Stół do Schroniska Jelenka na obiad i dalej - przez Czarną Kopę (1407 m n.p.m.) - na Śnieżkę (1602 m.n.p.m.).

Obgadaliśmy po drodze wszelkie stosunki polsko-brazylijskie ;) bo na pokładzie naszej dziesięcioosobowej ekipy były dwie przemiłe Brazylijki - Nadja i Fernanda. Przeanalizowaliśmy napotkane robaki - bo Agata zalicza zajęcia z entomologii. Tomek z Karolina obgadali wypady w Tatry. A Janek kazał mi w kształcie kamienia rozpoznawać wzór strukturalny barytu - no spoko. Bawiliśmy się przednio.

W Domu Śląskim myślałam, że widzę wejście do tajnej siedziby CIA, a tymczasem to były bramki do toalet. Zbiegaliśmy rączo czerwonym szlakiem a za Schroniskiem "Nad Łomniczką" skręciliśmy na żółty i wylądowaliśmy miękko przy porzuconych autach.

Przyjemna trasa z pięknymi widokami na Kotlinę Jeleniogórską - 22 km, z sumą podejść 1287 m.