parallax background

Zimowi pływacy w Górach Kamiennych

Przedbiegi zimy w Karkonoszach
22 listopada, 2020
Wschód i zachód słońca na zmrożonej Kalenicy
Wschód słońca na zmrożonej Kalenicy
26 grudnia, 2020
Przedbiegi zimy w Karkonoszach
22 listopada, 2020

Zrobiliśmy sobie wyzwanie ☺️ Nocne morsowanie w Górach Kamiennych, spanie w namiotach, morsowanie poranne 😁 W międzyczasie spadł śnieg.

Herbatka z ogniska robiła robotę. Drewno - jak zawsze - przywieźliśmy swoje, niczego nie wycinając, nie robiąc spustoszeń, zostawiając miejsce takim, jakie jej zastaliśmy.
Temp. wody 2.6 stopnia. Moczyliśmy się i pływaliśmy po jakieś 5 min, a potem poszliśmy w góry.

Hasło wycieczki: "Jesteś zablokowana!" (to Grzegorz do mnie 😃, ale warum, tego już się nie dowiedziałam :D ).

Pętelka była zacna - 25 km, 1100 m przewyższeń: Głuszyca - Grzmiąca - Rogowiec - Andrzejówka - Waligóra (naszym ulubionym wejściem dzidą do góry) - Ruprechtický Špičák (też nielicha dzida) - pomniejsze szczyty - zejście do kamieniołomu "Kamyki" i do aut w Głuszycy ❤️ Do Andrzejówki wpuścili nas i nakarmili - więc polecam.